Monday, August 3, 2009

mana aku menghilang???

akum semua...emmm lama betul aku xupdate blog aku ni..dah rindu gila nak update cuma xder masa...buat masa sekarang ni aku bz sgt...ni nasib ader masa skit aku nak update blog...

mesti ader yang tertanya2 aper yang aku buat sampai bz sgt...aku sekarang tengah khusus...itu yg bz jer hari2...sbulan jugak laa khusus ni...khusus kat SHELL ACADEMY...kat glenmarie shah alam...

aper aku buat kat situ????emmm belajar cara2 nak jadi manager shell yg berjaya....hahaha...berjaya laa sangat...banyak jugak laa benda baru yang aku belajar kat sini...dapat member2 baru...walaupun smua nyer mak2 bapak2 org tapi diaorang sporting jer...

masa khusus ni kena pegi practikal jugak...aku kena site kat rawang...ni baru jer balik dr sana..penat pun xabis lagi...memang laa biasa buat benda2 tu tapi ni kat tempat orng so kena laa buat btul2...kalau kat tempat aku..aku yang duk arah orng buat tu ni...kat sini aku laa pulak kena arah buat tu ni...hehehehe..padan muka aku...baru tau penat keje ni...hahaha...selalu nyer duk lepak dlm opis buka internet jer...huhuhu

minggu depan kena masuk hutan pulak...kat broga area semenyih...aku xpenah dengar pun tempat ni..huhuu...kem bina semangat laa ni...emmm..agak menarik tapi hope smuanyer berjalan lancar...aku suka masuk hutan cuma xsuka kena ragging dlm hutan jer...huhuhu..

so itu jer aku nak citer buat masa ni...so nnt aku upload gambar xtvt aku kat khusus ni...daa...akum..

3 comments:

burungmurai said...

kat hutan tu ade awek x?

boleh kim salam untuk hamba yang 'kembara di tanah gersang' nih...

hahahaha...

Bond De Great said...

awat lak xder....banyak...sexy2 lak tu...bergayut2 lagi..hahahaha

burungmurai said...

kim slm maut kat depa...

mana la tau depa pon kembara di tanah gersang....