Tuesday, March 17, 2009

macam macam drama....

akum semua...dah lama aku tak update blog aku ni...bukan aper..sibuk sikit 2-3 hari ni...aku g lepak unisel...ni baru balik jer...duk mengantuk lagi ni...2 pagi td baru sampai penang...

aku g unisel 3 hari gak laa....sabtu sampai isnin...sajer jer pergi..nak bayar yuran jer sbnarnye..tapi sambil2 tu ader laa 'menu2' tambahan...tapi yang best nyer macam2 'drama' yg terjadi..kelakar pun ader..sedih pun ader..happy pun ader...kira nyer macam2 adaaa...

drama 'menangkap udang' yg xjadi2 laa...drama 'LOL' laa...tapi drama yg paling xbest...drama berbabak2 pasal Man Utd dengan bangga nyer melepaskn 4 gol yang 'lawak'....pedih mmg laa pedih telinga ni...tapi ok juga..dah lama xkena kutuk skali sekala kena best jugak...huhuhuhu...so untuk fan liverpool...korang kejar pun xkan dapat nyer laaa....so jgn mengharap sgt...ehehehe...

yg best nyer dpt jumpa member2 blik..dah lama xjumpa...so saper yg aku xsempat nak jumpa tu sorry laa...bz sgt..mana yg sempat jer laa...bulan 4 aku dtg lg..nak kacau korang final..huhuuhh

No comments: