Thursday, November 26, 2009

Perlu Kamu

mesti ramai yang tanya kenapa blog aku ni penuh ngan lirik lagu jer...dah xder idea nak tulis ker...bukan macam tu...pepatah ada mengatakan sekeping gambar boleh menceritakan seribu ayat....tapi bagi aku..sebuah lagu boleh mencerita aper yg sedang aku alami sekarang ni...hanya dengan sbuah lagu aku dapat menceritakan aper yg aku ingin sampaikn...smua lirik lagu dalam blog aku ni mencerita aper yg aku alami pada masa itu....

Perlu Kamu

Saat ini
Ku cerita
Isi hati segala rahsia
Aku rindu
Aku perlu
Hati kamu terukir namaku

Aku tahu
Aku rindu
Aku perlu mengenali kamu
Biar masa bercerita
Kau takkan hilang aku sayang

Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu

Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Disayangi…

Biar nyata
Aku setia
Janji cinta tentunya berbeda
Maafkan lah salah kita
Biar benci
Ku tetap di sisi

3 comments:

burungmurai said...

yeah...

indah sungguh bait2 mu....

nasib baik che x terjun ke bidang jiwang lagi...

hati batu....

hehe....

Bond De Great said...

hahahaha....hati sbb xjumpa lagi yg dpt mencairkan hati tu...tunggu aper lama2....yg mana ada tu sebat jer...xdpt astro 'ria' cr laa 'prima' ker...'oasis' ker...jgn 'vanavill' sudah laaa...ghuauhauhau

burungmurai said...

dok selalu lyn hbo tu yg pyh tu...

klu la prima ade noty2 oleh laa...

hehee...