Thursday, November 19, 2009

Tercipta Untukku...

lagu ni mmg dah lama jadi lagu feveret aku....cuma saper yg tercipta untukku tu jer xjumpa lagi...tapi sekarang aku rasa yg 'tercipta untukku' telah aku temui...dan aku harap dia lah orng nyer...hati ini tidak sanggup lagi dilukai....


menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

reff:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

1 comment:

Healmie a.k.a BuRN said...

Salam, banyak lirik ye kat sini. Minat menyanyi or simpan lirik? Skrg watpe? Dh keje?