Wednesday, December 31, 2008

DELL Inspiron 1525 dalam kenangan.....

Akum semua.....

dah lama rasa nyer aku x update blog aku ni....bukan sebab aku sibuk...tapi sebab laptop kesayangan aku tu dah kena curi....siapa yang curi????kalau aku tau memang luyai aku tabuhh....

sabtu lepas aku gan family aku g kenduri kat aloq star...tido sana sampai hari isnin...cuti laa katakn....balik2 jer rumah dah macam tongkang pecah....sah!!!(mcm mawi kawin lak nak sah2 ni)umah aku kena pecah masuk....1st tempat aku g bilik aku laa...abis bilik aku dia kejerkan...laptop aku yg aku cari dulu..hmmm mmg sial laa..dah kena rembat..dengan bag laptop pn dia kebas...tmpat stand laptop pn sebat gak...hp aku 2 biji pn hilang...nasib laaa jam2 kesyangan aku dia xambik...mybe dia ingat jam PS kot...dia xtau kalau jual seribu senang2 jer tu...

aku tak kisah sgt laptop tu..tapi benda2 dalam laptop tu yang aku sayang sgt...mcm2 ader....mmg nak cari blik xdapat laa....gambaq2...haaa...lepas ni kalau ader gambaq2 korang masuk internet ker jgn cari aku lak....gambar2 mengawan korang ker..(ader ker??)...video2 korang ker..."bunyi tapir mengawan".."mahkamah civil"....kalau tiba2 masuk youtube aku xjamin yer...

tapi aku rasa laptop aku ni merajuk laa...sbb aku penah kata "laptop ni jangan buat pasal selagi tesis aku xsiap...siap jer tesis..ko nak rosak ker aper ker lantak ko laa..".....terus hilang...aii merajuk kalah pompuan laptop aku ni...

so ok laa...dah nak hilang nak buat mcm mana...
minggu depan dah nak start LI...makin sibuk laa...nnt aku citer pasal LI aku lak...
akumm....

2 comments:

@yu.. said...

halo halo haloo...
terlebih dulu, i bersimpati ngn kejadian yg menimpa u.. sbr la ek..
ermmm..nnt dpt duit elaun tuk LI, pi beli satu bijik laptop lg..
hehehe...

Bond De Great said...

huhuhuhhu..
duit elaun mn nak cukup..mcm laa dia bg 1000 sbln....i rasa dlm 4 bln ni dpt 1000 jer kot...ehhehee...u lain laa company besaq..byak laa dpat...jangan lupa belanja 1st gaji yer...