Thursday, January 1, 2009

Happy New Year 2009 & 1430 Hijrah.....

akum semua....

selamat menyambut tahun baru semua...sebenar nya tanpa kita sedari setiap kali kita menyambut tahun baru sebenar nya kita semakin meningkat dewasa @ tua...dan sesuatu yang pasti kita semakin menuju ke hari ajal kita sbenar nya..so kita harus sambut tahun baru ni dengan sederhana dah bersyukur....tahun ni aku dah nak masuk 26 tahun(still muda lagi..hehehehe)...banyak lagi hajat n azam aku yang belum tercapai...

sebut jer pasal tahun baru mesti kita tanya pasal azam tahun baru nyer kan..so aku nak citer laa skit azam tahun baru aku tahun ni..tapi sbelum tu aku nak citer dulu azam tahun 2008 yg tercapai n xtercapai...

azam yang tercapai:
nak abiskn degree
nak pakai HP bru
azam yg xtercapai:
nak kuruskn badan(bila laa nak capai ni)
nak ader kete sendiri
bagi azam tahun ni lak...byak sebenarnyer..tapi yg ni laa yg utama...
azam tahun 2009:
nak beli keta idaman aku
nak mula bekerja sbg Engineer
sambung buat master
lost weight atlest to 90kg
tu laa antara aku nyer azam tahun ni...mesti ader org tanya dah abis study ni xnak kawin ker...jawapan nyer senang jer...jodoh pertemuan di tangan tuhan...mana kita tau kalau ader jodoh esok pn kita bleh kawin....tapi kalau xder jodoh..brcinta betahun2 pn tetap xkawin...bak kata pujangga arab laa..."biarkn sungai Nil mengalir mengikut alur2 nya, xperlu laa kita pegi untuk mengubah nya".....akum.....

2 comments:

@yu.. said...

hehehe..
azam u yg tak tercapai to mcm sama je ngn i...(kuruskan bdn)
hehehehehehe... :-P

kawen nnt jgn lupa jemput tau..
hehehehe..

oklah..rajin2 la update blog k..
tata..
salam..

Bond De Great said...

hahahahaa.....entah bila laa nak tercapai azam tu yer....

kawen..blajar pn blum abis lagi..calon pn samar2 lagi...i rasa mcm u jer yang kawin dulu...jagn lupa jemput i lak nnt...

ader masa insyaAllah i selalu update..

tata...