Monday, January 5, 2009

1 hari 1 malam....

akum smua...





mlam tadi aku baru jer balik dari Unisel yg ku sayangi(sbb memanjang jer mintak duit..huu)..wlaupun aku boleh daftar awal sajer xnak sbb nak datang unisel ni lgi..huhuhu...bukan aper..nak jumpa kawan2...lepas ni mau 4 bulan xjumpa....mesti rindu kawan2 dan friend2...rakan2 dan member2...hehehehehe...





aku sampai unisel sabtu malam..lepak umah pojie kejab pastu g sate hut gan pojie, nawwar n nad...hampeh jer diaorang ni..makan 2 cucuk dah kenyang..xmacho langung...hehehe aku pn 6 jer boleh msuk....6 cucuk rasa mcm 3 ketul ayam...yang pojie takut "retaining wall" pecah laa...yg nad tengok jer dah kenyang(ajar i nad mcm mn nak buat tu..)...yg nawwar lak kenyang mkn burger king...kalau tahu ajak mkn kat bb jer..hehehehhee....





esok nyer aku g daftar xder laa ramai sgt org..tapi bdk2 decepticon ni sekor pn xder....xboleh harap lgsung...otw laa..kat umah lag laa....dlm bus laa...aku ingatkn lepas mkan nak blik penang trus...aii..mmg xdpat laa kalau mamat kulup isa ni ader..taubat nyer dia xbagi aku blik awal...ajak g damansara laa sg buluh laa...aku dah mlas nak g..so jumpa kat OU jer laa..senang...ingat kan nak tgk wayang gn ili..tapi tiket full house lak...xper laaa..jalan2 n mkn2 jer laaa....tiba si yati tat lak ajak main boling..ok laa..aku tunggu kat boling xsampai2...ili ajak g main game dytona..slamber jer aku last skali..xmacho lgsg...hehhe..





masa main boling lagi xleh blah...membebel jer si isa kulop tu..sruh main xnak...mengutuk orng boleh laa...tp aku relax jer buat personal best baru...188 jatuhan pin...b4 this 175 jer...dah boleh ajak en Mohamadader pemberi semangat baru kot..hehehehehe...lepas main boling bdk2 ni ajak karaoke lak..demi pemintaan peminat aku nyanyi gak laa 2 lagu...antara 2 lagu wajib aku..."akulah kekasihmu" n "kau tercipta untukku"....pastu aku terus blah blik penang lepas hantar ili blik unisel....blik tu mmg aku speed jer...150-160...2 jam setengah jer smpai penang...sampai surat saman mampus aku nak jawab ni..hehehehe...



mmg aku enjoy 1 hari 1 malm kat unisel hari tu...

ok laa..akum...

3 comments:

@yu.. said...

waa...bestnyer dpt jumpa blk kengkawan..siap main bowling lg tu... hhehehe.. apa??? 188?? fuyoooo..~ caya la beb.. dah setaraf pemain antarabangsa ni..

harap2 dpt la kita jumpa lg lps ni kan.bila dah duk kat opis ni terasa nk sgt blk kat unisel tu.nak sgt gi claz mcm selalu..rindu sgt kat suasana blaja..
huhuhuhu..

u jgn lost contact ngn i tau.
hehehe..

Bond De Great said...

hahahaha....

tu laa...kan i dah bagi tau u hari tu...xpayah laa daftar awal..daftar mcm biasa..bleh jumpa kawan2...

mengapa..xpecaya ker..rekod baru tu 188...7 strike..2 spare..6 strike berturut2...hehehhehe...

insyaAllah nnt kita jumpa...mmg btul..rindu nak masuk kelas laa...u pun jgn lost contact tau....

burungmurai said...

adui...

baru nak ajak masuk tournament...

ini high score giler babeng....

tapi mengapa namaku tiada dalam ini cerita....