Monday, January 5, 2009

welcome to my new life....

akum....

2 hb yang lalu bermula laa lg satu episod baru dlam hidup aku ni....aku start buat LI(Latihan Industri) aku kat Projek Penjara Baru Pulau Pinang(bagi yg tahu lagi..).....satu pengalaman baru dlm hidup aku.....

1st day kat site biasa laaa...g pusing2 site....penat mmg laa penat..tapi enjoy..bukan semua orng bleh masuk tengok penjara ni...akta rahsia tu...aku nak citer lebih2 pn takut..nnt aku buat penjara aku yang kena masuk penjara...hehheeheeh..mintak simpang laaa.....alaa xkan xpenah penah tgk penjara...mcm dlm prison break tu jugak laaa....

tadi 2nd day aku...boleh lak aku jumpa jr aku kat sek teknik dulu....dia keja gan aku sekali..haaa..baru laa best ader member...baru boleh bising2 kat opis tu...hahaha..kalau x...diam jer aku ni....tapi yang xbest nyer...banyak kejer dah siap...tinggal tangki air gan infra jer...building lain smua dah siap.....xper laa janji ader juga bnda yg boleh aku blajr...

ok laaaa..jumpa dlm next update...
daa...bond the great with love....
akum..

No comments: