Saturday, April 4, 2009

Just Another 1 Week...

akum semua...lama aku tak update blog aku ni...bukan nyer aper cuma aku sibuk skit minggu ni...sebab ni minggu last aku nyer practikal kat JKR ni....so aku sibuk duk siap kan aku nyer report...

banyak jugak report yang xsiap lagi....masalah nyer sblum hantar kat lecturer aku kena hantar kat supervisor aku dulu sebab project aku ni under akta rahsia..so kena check dulu takut2 ader benda yang xboleh publish ada dalam report tu....tu yang aku pening tu dan menambahkan pening aku ni time ni laa banyak inspection nak buat...kalau xpegi rugi lak rasa nya...

sebenarnya aku xtau nak kata perasaan aku ni....suker ker x sbb dah nak abis practikal ni...sbb banyak kenangan kat tempat kejer aku ni...mesti bosan kalau bangun pagi pastu xtau nak buat aper...xboleh lagi nak dengar orang kutuk aku sbb sokong UMNO...huhuhuhu(sebenarnya aku sajer jer bakar line...baru best debat..walau pun depa 4 orang..aku sorang...lawan tetap lawan... hehehehe)...xboleh lagi nak kutuk yanti kaw2...mission nak kutuk dia sampai ngis xtercapai lagi ni...aku kat opis ni kira duk hentam org jer...sampai kak ina otai kaki kutuk org pun sarender...haa baru dia tau...kena buku gan ruas....(sorry laa kak ina kalau terasa...huhu)..

so nnt aku citer kisah2 yg berlaku spanjang aku buat practikal kat situ...jumpa next post yah..akum...

No comments: