Thursday, May 28, 2009

kecewa..kecewa..kecewa...

"KECEWA...itu lah perkataan yang sesuai untuk mengambar perasaan aku sekarang ni....setelah sekian lama aku memuja mu rupanya ini balasan yang aku terima...kecewa..kecewa dan kecewa...mengapa sanggup kau mengecewakan aku setelah aper yang aku sanggup laku kan untuk mu...cuba kau kenang kembali...aku sanggup bersengkang mata untuk bersama mu...aku sanggup menolak cinta yang lain demi cintaku padamu...aku sanggup menerima kutukan atau sindiran kerana mencintai mu..aper yang aku dapat..hanya kecewa...tapi aku nak kau tahu walaupun kau telah mengecewakan aku...cintaku hanya untuk mu...dulu,kini dan selamanya...dan aku pasti kau akan kembali..dan yang pasti aku akan terus menunggu mu kembali...."

mesti ader yang tertanya2 siapa yang telah mengecewakn aku...biar lah ia menjadi rahsia diri ni..kerana telah menjadi adat diriku memendam semua luka dihati...bukan niatku meraih simpati sesiapa apatah lagi belas ehsan mu...

nak tahu jugak siapa...ok2 laa..aku bagi tahu laa...dia adalah...Man Utd...hahahaha...aduyai...boleh kalah pulak malam tadi ...2-0 pulak tu....bengang betul aku...main mcm xmau main jer...permulaan yang agak meyakinkn tapi selepas gol dr eto'...terus main macam sial..geram jer aku tengok...ronaldo yg diharap2kan akan menjadi wira Man Utd...hampehhh...1st half boleh laa tahan..mai 2nd half main macam LIGA MALAYSIA jer...bagi aku laa antara punca kekalahan man utd malam tadi adalah kegagalan bahagian tengah dan ketumpulan barisan serangan serta kegagalan pertahanan mengawal pemain lawan....

goal pertama barcelona tu mmg jelas kesilapan pertahanan..kegagalan vidic mengekang Eto'...dan goal kedua kegagalan ferdinand mengawal messi...man utd banyak juga peluang nak jaringkn goal terutama ronaldo tapi aku rasa malam tu bukan malam dia laa...bola depan goal pun xmasuk...

tapi nak buat macam mana..menang kalah adat pertandingan...memang barcelona layak untuk menang malam tadi...so jumpa lagi next season dan aku xsabar2 nak tengok siapa pemain baru yang bakal mengegarkan Old Trafford season depan...akum...

No comments: