Tuesday, November 18, 2008

Kena Tipu Lagi......

akum kepada semua pembaca blog aku ni....

hari 18/11....selesai sudah 1 paper final aku......so tinggal lagi 3 paper jer utk aku tamatkn zaman degree aku kat unisel ni.....
TAPI(ader tapi yang xbest nih..).....aku betul2 bengang laa soalan Solid Waste Management (SWM) tadi...susah nak mampus....kira xtercapai akal mu laa....memang aku tak expect soalan mcm tu akan keluar....aduyaiii.....masak aku pikir nak buat tadi....tapi ada yang lebih membuat aku makin panas...cik Hazmin laaa.....kitaorng g jumpa dia tanya hence....dgn selamber jer dia jawab..."buat jer soalan past year...tentu 'A' dlm tangan".....aku aper lagi...study past year jer laa...ader 3 paper....semua aku buat abis..siap hafal lagi......bila aku buka jer soalan...ader 1 jer soalan samer...lagi 6 soalan xpenah tengok.....aduyaiiii....mcm nak nagis aku baca soalan tu.....memang aku xtau nak buat......ader soalan tu xder pun dlm silibus.....bila tanya dia..dia kata masa environmental engineering dulu saya ajer...(tu subjek sbelum ni)....dah setahun aku ambik subjek tu...mana nak ingat lagi dah.....memang sexy laa cik hazmin buat mcm tu.....tapi nak buat mcm mana kena jawab jugak soalan tu....dengan sejuk air cond hanya tuhan jer yg tahu tu....aku buat juga la.....abis semua aku goreng....entah mana2 pun ayat pun aku xtau....janji jawab....
entah laa baru nak target 'A' subjek ni...dah terpaksa lupakan....dengan carry mark yg agak so2.....37.5/50....aku harap boleh dapat 'B+' or upper laaa......

ok...sampai sini dulu..nnt aku update lagi....nak packing barang ni..esok nak g johor...adik aku konvo kat UTM......TAHNIAH utk dia dari abg dia ni.....hehehehee

2 comments:

Cik Nadia said...

ala...cian nya die...tenang ye abg shafeeq....

Bond De Great said...

hem....dah tenang laa ni....aper boleh buat..benda dah lepas..dah xleh buat aper dah....terima jer laaa....huhuuhuhuhuhu