Monday, February 23, 2009

2 ibu jari naik!!!!

akum semua....lama aku xupdate blog aku ni sbb last week aku g kuantan...cuti2 malaysia..masa kat kuantan sempat lagi aku g round2 kat kolej lama aku..KPTM...tempat jatuh lagi di kenang,inikn pula tempat bermain...tiba2 rindu nak jumpa member2 lama kat sini dulu...banyak dah perubahan kolej tu..bangunan2 baru pun dah banyak...makin cantik lak aku tengok...malam aku g TC...emm dah lain rupanyer...dah xmacam dulu...3 tahun aku xdatang dah macam2 berubah...

tu citer masa g kuantan...tapi yang ni aku nak citer pasal aku g tengok wayang semalam...citer aper??emmm mesti laa citer GENG....alaa citer upin dan ipin tu....



GENG: pengembaran bermula

Cinema:GSC Sunway Carnival

Rating: 4 1/2 stars

memang best citer ni..kelakar abis..tambah2 bila scene ipin gan upin tu ader...ader sajer yang depa nak buat...tiket sold out tu...cuba bayangkn aku g kul 2..tiket 2.30 pm dah sold out..aku tengak yang 3.20 pm nyer..tinggal depan jer...xpenah aku tengok citer melayu boleh full house mcm tu...dah 10 hari tayang..kalau baru mybe biasa...aku baca paper dia kat dlam 5 hari diorang kutip 2.4 juta...kira hebat laa tu...dengan teknologi yang beli kat low yatt jer kira hebat laa tu...so aku harap korang support laa citer ni...jangan lupa g tengok yer...akum..

No comments: