Tuesday, February 17, 2009

Jom g Bercuti...

akum semua...dah lama aku xupdate blog ni...bukan aper,aku cuti 3 hari...g round2 malaysia...huuhuu...cuti g melaka n johor...

aku g melaka hari jumaat...lepas smbhyg jumaat aku gerak laa...(g keje stgh hari jer..boss bukan tau pun..hehehe)...sampai melaka malam...esok pagi nyer aku dah bosan xtau nak buat aper...selamber jer aku g town melaka sorang2...pastu mana best round sorang2..so aku call laa member2 yang ader kat melaka tu..yer laa dulu kata kalau datang tempat aku ko call jer nnt aku datang tp yang sudi datang ralf gan syed jer...kira ok laa dari xder lgsg...lepak kat dataran pahlawan..lama juga kitaorg sembang...aku ingat aku jer selalu mengulat..emm depa ni lagi bayak mengulat rupanyer...huhuhuhu...bagus2..tu yg kita nak....hehhee...

hari ahad tu aku gerak g segamat umah mak cik aku...tp singgah gemas jab tgk adik aku...dia khusus kat situ...masa kat segamat tu..lepas makan malam tu aku keluar laa gan sepupu aku g main boling...(tu jer yang ader)hehehehe...masa aku nak masuk kat boling tu ader laa aku selisih gan mamat ni...pastu aku dengar dia panggil 'mujibbb'...aku buat bodo jer laa...tp dalam hati aku duk kata laa..."aku ingat kat unisel jer ader mujib..rupanya kat segamat ni pun ader mujib..."..aku dah gelak2 dah..pastu mamat ni datang tegur aku...aku tengok muka...laaa Daus Ngong rupanyer...hidup lagi mamat sekor ni..boleh dia panggil aku mujib...siot jer..aku tau sbb aper dia ingat mujib sbb diorang penah xsiden naik moto skali dulu...tempat jatuh lg dikenang..ni kan jatuh samer2..hehehe...dia dah kejer kat petronas situ..siap dah kawen tu...diam2 jer kawen...aku tanya mana yg awek damansara nyer dulu yang ko sayang sgt tu...hehheehe tu awek zaman gelap...poyo jer bunyi....malam tu lama jugak laa aku sembang gan dia(mesti bini dia kata bila laa mamat ni nak blik...xtau ker org dlam mood pengantin baru lagi ni..hehehe)...mcm2 citer kluar...mmg xsangka bleh jumpa blik mamat bengong ni..walau 1 sem jer kenal tapi dah mcm lama kenal..

emm tu jer laa aku nak cerita...jumpa dlam next post...akum...

No comments: