Saturday, February 28, 2009

"Camelia"

akum semua...haa...aku dah tukar lagu blog aku ni...tajuk lagu ni 'camelia'....1st time aku dengar lagu ni aku memang dah jatuh hati...tangkap leleh lagu ni...dengan cara irwansyah nyanyi dengan penuh perasaan...aku kat opis ni dari pagi sampai petang pasang lagu ni jer...sampai member aku pun dah sound..ko ni xder lagu lain ker nak dengar...tapi sekrang dia pun suker dengar lagu ni siap download videoclip lagi....lagu ni berkisahkan sorang mamat ni mintak camelia ni lupakan dia..mmg xpatut btul abis madu sepah d buang...so korang layan laa lagu ni..lirik dia ader kat bawah ni...

CAMELIA

camelia maafkanlah aku
karna ku tak bisa
temani tidurmu

camelia lupakanlah aku
yang tak
kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku

* sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

** sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku

repeat *, **

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

No comments: