Monday, February 9, 2009

Ong Bak 2...

akum semua pembaca blog aku yang xseberapa ni...

semalam aku dah bosan sgt sampai tahap cipan so mcm biasa laa aku g tengok wayang...aper lagi yang boleh d buat... aku g laa tengok citer Ong Bak 2...sbb ader orang kata best....best sangat ker???


ONG BAK 2

Tempat:- GSC Sunway Carnival

Rating:- aksi- 4 bintang

Rating:- jalan cerita- 3 bintang

selepas aku tengok citer ni...emm ok laa juga...aksi lawan dlm citer ni mmg xmengecewakn...mmg nampak real jer diorang lawan...ader scene yang paling aku xtahan nak tengok...kalau takat potong kepala boleh lagi...tapi scene yang ni....

scene Tony Jaa gengam pisau kat tangan dia lepas tu tarik...pehhhh...nyiru aku time tu..siap tutup mata lagi...mmg xsanggup aku nak buat..

tapi yang xbest nyer aku dapat tiket depan skali...adusyaiii sakit tengkok aku smpai sekarang...nak buat mcm mana full house...tapi citer ni macam pengotor skit laa..bagi yang xtahan geli tu jangan makan lak time tu..mau muntah nnt...hehehehhe...dalam citer ni hero mcm xder skrip jer..boleh kira gan jari berapa kali jer dia ckap...banyak main gan emosi jer....so citer ni xabis lagi...kena tunggu Ong Bak 3 laa nnt...

itu jer laa aku nak citer...so minggu depan mybe aku tengok wayang lagi sbb citer adik comey aku keluar wayang...siapa???emm saper lagi kalau bukan Upin & Ipin...mesti best nyer laa...tggu aku nyer preview nnt...akum...

1 comment:

Anonymous said...

kad ada tgk gak ong bak.tp time tu lum release kt wayang.aku tgk 1st febuary kat gsc ou...cter dia mmg best pun. dan ada yg meloyakan tekak.bf aku beria sgt nk tgk..haha.kna la teman..