Tuesday, February 17, 2009

nak hidup....

akum semua...

ni aku nak citer skit pasal kes pagi tadi...hari jumaat last week kan aku g melaka...so aku blah awal dari opis..aku pesan laa kat member sorang ni tolong punch card utuk aku...emm dengan bangga nyer dia jawab "beres Boss"...beres kepala otak dia...kul 5.15 hantar masg kat aku.."boss xleh tolong laa big boss xblik lagi"....aduyaiiii....pening kepala aku duk pikiaq aper nak buat...mmg xleh harap btul laa abe botak ni...

so pagi tadi aku pun duk pikiaq laa aper aku nak kelentong boss aku ni...xkan nak biar jer aku xpunch card...so aku g laa mengadap dia...

aku:- akum En...en dah makan??

Boss:- dah..aii xpenah2 tanya tiba2 tnya ni..nak sambung cuti lagi ker???

aku:- hehehe...xder laa sajer tanya..En tempat yang kita makan jumaat lepas tu sedap yer...

Boss:- saya mmg slalu makan situ..

aku:- ooo..En..jumaat hari tu saya lupa punch card laa...nak buat mcm mana yer...

Boss:- yer ker...xper laa bawak sini saya sain...


hahaha...selamat aku...nak hidup kena pandai skit...hehehe...aku tanya pasal tempat makan jumaat lepas tu bukan aper..nak bagi hint kat dia yang aku datang kejer jumaat tu..hehehe...sbb tu dia xtanya banyak...

hmm..tu jer laa aku nak bagi tau...mintak2 dia xbaca blog aku ni...kalau baca mau dia sembelih aku hidup2...hehehe...akum...

3 comments:

Pemburu Impian said...

haha....
aku ni adik bosmu itu..
maka aku akan report kpd beliau
tapi jika kamoo x mahu sila2 lah
comment blogku...huhu

Anonymous said...

wah....dasyat r abg bond!!(hahaha..xpenah2 ak pgl cm tuh..) ni adek epa kne blaja ngn abg bond!!<--ayt bodek jek...huhu

bear beary said...

biasa la...nk idup