Wednesday, February 4, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah...

akum semua pembaca setia blog aku yang xseberapa ni....

mesti korang heran gan tajuk kat atas tu kan...sejarah aper lak tu dah macm form 5 jer belajar sejarah2 ni....hahaha..ni sejarah yang aku telah buat kat opis tempat practical aku ni...korang nak tahu sejarah aper...

emmm 1st time punch card aku merah selepas sbulan record bersih....Aaaahhhhhhh....bengang betul aku....nak tahu sebab aper...bangun lambat laaa...aku boleh off alamn hp aku....adussyaii....sedar2 jer dah kul 8.00....pehhh!!!masalah ni...aku terus call yeop(member)...aku suruh dia punch card utuk aku...nak tahu aper dia kata.."Line xclear laa boss...big boss dah smpai..."adusyaii...tempat punch card tu betul2 depan bilik big boss....mmg xclear laa kalau dia dah smpai...aku aper lagi mandi ala2 koboi terus g opis....pecaya xkalau aku kata aku smpai opis kul 8.15.....hahaha...sekali sekala jadi mat rempit...heheehe...

bila sampai opis aku buat muka slamber jer g punch card...dah laa merah..boss pulak tegur.."aii shafeeq,lewat hari ni?selalu nyer pintu opis xbuka lagi awak dah sampai.."...aku dengan confident nyer jawab..."saya g isi minyak moto boss..smlam lupa nak isi..kalau xisi tadi memang saya xsampai lagi ni sbb nak kena tolak moto..heheehe"...pastu boss aku senyum jer..mesti dia kata dalam hati "ko ingat aku ni baru kejer 2 hari ker..nak kencing aku..." hahahaahaha....

hmmm...baru aku nak buat record bersih xder merah kat punch card aku ni...nak buat mcm mana benda dah jadi..terima jer laa...lagi pun lewat 15 min jer..kalau datang awal pun bukan ader kejer...heheehe....ok laa...tu jer aku nak citer...akum....

3 comments:

burungmurai said...

tahniah..

dah naik pangkat skang...

biase mengular je....

hahaha....

Bond De Great said...

hahahaha....biasa laa tu....

@yu.. said...

hehehehehee...
MERAH?? ONG tuuuu..
Kalau ari2 merah pun takper..
lg manyak melah, lg manyak oonngggg maaaa..

hahahahahahahah...